بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی استفاده از رسانه های اجتماعی را عضوی جدانشدنی میدانند پس چگونه می توان با استفاده از آن کسب و کار خودمان را گسترش بدهیم؟ در ادامه ۴ روش خدمت به مشتریان را با این روش خواهیم گفت.

بسیاری از کسب و کارهای امروزی در بحث استفاده از رسانه های اجتماعی زمانی که می خواهند خدماتی ارائه کنند بسیار ضعیف عمل می کنند.آنچه که بعضی از کسب و کارهای موفق به ان رسیده اند این است که فکر می کنند رسانه های اجتماعی منسوخ شده اند و این طرز فکر بسیار اشتباه است.

 

مشتریان با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانند نظرات و شکایات دیگران را نسبت به محصولات یا خدمات مشاهده و راهنمایی کسب نمایند.

 

 

 

4 روش استفاده از رسانه های اجتماعی برای خدمت به مشتریان

 

۱-رسیدگی به شکایات:

برای محبوب شدن نا تجاری خود در رانه های اجتماعی این نکته را باید مورد توجه قرار دهیم که از اولویت دادن رسیدگی به شکایت مشتریان صرف نظر نکنیم و در سریع ترین زمان ممکن به نیاز و شکایت انها رسیدگی کنیم چرا که نادیده گرفتن آن می تواند به محبوبیت کسب و کار شما ضربه ی بزرگی بزند و برند شما بدنام شود.

 

۲-تعامل بیشتر با مشتریان برای ایجاد وفاداری به برند ما:

باید از منتشر کرن مطالب پیش پا افتاده وغیرکاربردی در رسانه های اجتماعی پرهیز کنیم چون می تواند مشتریان را تحت تاثیر قرار داده و انها خسته شوند.و از شبکه های اجتماعی معروفی مانند توییتر و فیسبوک استفاده کنیم و با کاربران خود تعامل دوطرفه داشته باشیم با تمرکز بر روی این روش می توانید از رقبای خود جلو بزنید.هدف شما از فعالیت در رسانه اجتماعی ایجاد مبادله بین شما و مشتریانتان باشد.

 

اما چگونه به این هدف دست پیدا کنیم؟

 

راه حل:

 

از تصاویر طنز ، نظرات شوخ، و اخبار مهم در زمینه کاری خودتان که با ارزش باشد تا بتوان کاربر را درگیر کرد و همین باعث ایجاد یک بحث خواهد شد.

 

۳-آموزش به مشتریان خود:

 بصورت انلاین در شبکه های اجتماعی حاضر شوید و به انها اموزش دهید این روش یرای شما می تواند برای شما درامدزا باشد و حس خوبی را به مشتری منتقل کند و میزان رضایت مشتریان شما بالا خواهد رفت.

 

به عنوان مثال:

وبسایت Lens.com با ایجاد یک بخش به عنوان پرسش و پاسخ مشترک بین مشتریان ،نگرانی و گمراهی انان را برای لنز را به حداق رسانده و همین رضایتمندی مشتری را بالا برده است و در زمان مشتری برای کسب اطلاعات بیشتر صرفه جویی شده است.

 

 

بنابراین رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار آموزش مشتری محور می تواند کمک شایانی به وفاداری مشتریان به برند شما کند.

 

۴-توجه به پیشنهادات مشتری:

شما بعد از اینکه متوجه شکایت مشتری شدید باید به دنبال راه حلی برای حل کردن موضوع باشید و این کار باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد برای مشتری و از همه مهمتر ما با تمرکز بر روی اون مشکل و رفع آن می توانیم توجه مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جلب کنیم.

 

تطبیق دادن کسب و کار خودمان با پیشنهادات مشتری میزان تکرار شکایت و حل مسائل طولانی مدت کاهش می یابد.و زمانی که کاربران جدیدی وارد سیستم کسب و کار ما میشوند چیزی بیش از انتظار خود را می بینند.

 

 

 

رسانه های اجتماعی,شبکه های اجتماعی

 

انواع رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی تجربیات شخصی

رسانه های اجتماعی نقد و بررسی

رسانه های اجتماعی محتوا محور

رسانه های اجتماعی پادکست(مصاحبه ها)

رسانه های اجتماعی وبلاگی

رسانه های اجتماعی نظردهی

رسانه های اجتماعی شبکه های تخصصی

رسانه های اجتماعی خبری

رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو

رسانه های اجتماعی اشتراک عکس

در عصر رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه های افزایش تجربه ی مشتریانمان استفاده از ابزار رسانه ی اجتماعی است.روشهای بسیاری برای بهره بردن از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال ارتباط در دسترس شما وجود دارد مهم اینجاست که چگونه می توانید از آن بیشترین نفع را به سود خود ببرید.

 


وبلاگ آموزشی تفریحی اجتماعی ,رسانه ,مشتریان ,استفاده ,مشتری ,ایجاد ,اجتماعی شبکه ,اجتماعی اشتراک ,پیشنهادات مشتری ,باعث ایجاد ,برای خدمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه کوچک با قیمت ارزان - مهرفوری سال 1399 / سال جهش تولید ابزار میلاد موسسه بزرگ تشریفات مجالس ماهک سعید زلوحی جوکار lohegostaresh قطره های الماس من